De receptiemedewerker is hét aanspreekpunt en visitekaartje op uw locatie. Hij/zij is servicegericht en gastvrij. De receptiemedewerker is doorgaans vooral bezig met administratieve werkzaamheden. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het in- en uitchecken van gasten of het inboeken van betalingen. Een receptiemedewerker van SR Hospitality Services weet wat zijn/haar taak is; namelijk het tevreden stellen van uw gasten, ongeacht de situatie. Zelfstandig vinden zij de best passende oplossing voor elk probleem.

De receptiemedewerkers van SR Hospitality Services zijn zelfstandige medewerkers die service en gastvrijheid hoog in het vaandel hebben staan.

WAT DOET EEN RECEPTIEMEDEWERKER?

  • Gastvrijheid uitstralen

  • Toegangscontrole

  • Fungeren als aanspreekpunt voor gasten

  • Ontvangen van gasten

  • In- en uitchecken van gasten

  • Administratieve werkzaamheden

  • Kleine schoonmaakwerkzaamheden

  • Toezien van de algemene veiligheid

  • Handelen in geval van nood

DE DIPLOMA'S / CERTIFICATEN VAN EEN RECEPTIEMEDEWERKER:

  • BHV/EHBO

  • (e.v.t.) diploma facilitaire dienstverlening

  • (e.v.t.) liftcursus (cursus omgaan met liftopsluiting)

  • (e.v.t.) SVH (Sociale Hygiëne)

Door geheel vrijblijvend een offerte aan te vragen of contact met ons op te nemen kunnen wij samen de procedure in gaan om te zoeken naar de meeste efficiënte vorm van hospitality voor uw organisatie.