De nachtportier is een receptiemedewerker die alleen ’s nachts opereert. Hij/zij is hét aanspreekpunt en visitekaartje op uw locatie. De nachtportiers van SR Hospitality Services zijn klant- en servicegericht en weten altijd verantwoord te handelen. Dit omdat zij weten dat zij ’s nachts de volle verantwoordelijkheid dragen over zijn/haar object. De nachtportier weet hoe hij eventuele calamiteiten moet afhandelen en kan hierbij eventueel ondersteunt worden door onze eigen piketdienst die 24/7 te bereiken is.

De nachtportiers van SR Hospitality Services zijn zelfstandige medewerkers die gastheerschap en service hoog in het vaandel hebben staan.

WAT DOET EEN NACHTPORTIER?

  • Fungeren als aanspreekpunt voor gasten

  • Toegangscontrole

  • Ontvangen van gasten

  • In- en uitchecken van gasten

  • Kleine administratieve werkzaamheden

  • Kleine schoonmaakwerkzaamheden

  • Ontbijtwerkzaamheden

  • Night-audit (het overzetten van het systeem naar de volgende dag)

  • Verzorgen van de overdracht voor de ochtenddienst

  • Toezien van de algemene veiligheid

  • Controleren en melden van algemene gebreken (storingen, vernielingen etc.)

  • Handelen in geval van nood

DE DIPLOMA'S / CERTIFICATEN VAN EEN NACHTPORTIER:

  • BHV/EHBO

  • (e.v.t.) diploma facilitaire dienstverlening

  • (e.v.t.) liftcursus (cursus omgaan met liftopsluiting)

  • (e.v.t.) SVH (Sociale Hygiëne)

Door geheel vrijblijvend een offerte aan te vragen of contact met ons op te nemen kunnen wij samen de procedure in gaan om te zoeken naar de meeste efficiënte vorm van hospitality voor uw organisatie.